Aurkezpena

17/18 ikasturtean 460 ikasle ditugu eskolan, hauetatik 165 Haur Hezkuntzakoak eta 295 Lehen Hezkuntzakoak. Haur Hezkutzakoak 8 taldetan eta Lehen Hezkuntzakoak 13 taldetan banatuta daude.

Eraikin bi daukagu:

Zaharrean, Haur Hezkuntzako ikasle guztiak eta Lehen Hezkuntzako   lehenengo eta bigarren zikloak daude. Honez gain; ingelesa gela bat, aholkularia, pedagogia terapeutikako gela bat eta logopedia daude.
    Bestalde; liburutegia, psikomotrizitate gela eta  informatika gela daude. Baita  Zuzendaritzako bulegoa ere. Aurten liburutegirik ez daukagu.

Berrian
    , Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloa, pedagogia terapeutikako gela bi, ingelesa gela bat, musika gela , gimnasioa eta areto nagusia daude.

Eskolako langileak ondokoak dira:

38 irakasle; hauetatik, 9 Haur Hezkuntzakoak dira, 13 Lehen Hezkuntzakoak, 11 espezialista, jantokiko kudeaketaz arduratzen den irakasle bat, liburutegiko arduradun bat, 3 irakasle gehiago zuzendaritza lanetan arduratzeko eta beste bat zuzendaritzako taldeari laguntza emateko.

Honez gain, lan-legepeko hiru hezitzailenditugu.

Bestalde, atezaina eta jantokian lan egiten duten langileak daude.