Estás en: Itsasoko Ama C.E.I.P. / Proyectos del Centro

Eskolako helburuak

Helburu nagusia

Ikasleak bere osotasunean prestatzea da. Hau da, ikasketa, pertsona eta gizarte mailan, beraien garapen autonomorako beharrezko diren baliabideak eskaintzen dituen inguru hurbil batean, ikaskuntza esanguratsuak bultzatuz eta hauen protagonista direla sentiaraziz.

Horrela, beraien zailtasunak gainditzeko gai eta ikasteko gogoa erakutsiz, besteak baloratuz eta errespetatuz.  Hau da, bakoitzaren ahalmenak maila gorenean garatu.

Erabakiak hartzean eragina izan duten aspektu edota faktoreak:

• Eskolako beharrak, aurtengo protokoloa jarraituz kustso hasieran ebaluzaio bat egin dugu aurreko eta oraingo tutoreekin klaseetako beharrak ikusteko eta erantzun bat emoteko, (ahal den neurrian).

• Irakasleriaren egoera: berriak, ordezkoak, jardunaldi osoa ez dutenek, Hezkuntza saila ezarritako murrizketak.

• Ikasleen kopurua oso altua da eta eskolako leku fisikoa oso murriztua