Estás en: Itsasoko Ama C.E.I.P. / Noticias

Deskripzioa

Orain arte gure eskolan egindako proiektuak hauexek izan dira: birziklapena, ura, energia, klima aldaketa eta mugikortasun iraunkorra. Bi ikasturte hauetan “Kontsumo jasangarria edo arduratsua” izaten ari da proiektua gure ikasleak kontsumo arduratsuaren inguruan kontzientzatzea eta heztea helburu nagusia izanez. eta ahaztu gabe kontsumoa gaur egun gizarte-ongizatearekin eta bizi-kalitatearekin estu lotuta dagoela.

Kurtsoan zehar hainbat ekintza egiten ditugu:

• Patrulla berdea.
    Patioa gargi mantentzeaz arduratzen dira LHko ikasleak eta 5 urteko geletako umeak, jolastorduko hamiketakoen ontziak zakarrontzi egokietara botarazten.
  • Agenda 21-eguna.
    Kurtso hasieran guztiok gure ingurumenari buruz hitz egiten dugu ordubete eta konpromesu gutun bat sinatzen dugu.
  • Azterkosta.
  • Itsasminez proiektua:
    Antzerkia H. Hezkuntzakoentzat
  • Zuhaitz-eguna.
    Batzordeek Santurtziko ikastetxe guztiekin batera landatzen dugu zuhaitz bana eta ikastolan parte hartzen dugu urte horretako zuhaitzaren aukeraketan.
  • Eskolen arteko foroa.
    Urtero ere ikastetxeen arteko foroan parte hartzen dugu. Foro honetan ikastetxeetako ikasleek biltzen dira eta Santurtziko arazoetaz miantzatzen dira. Bilera honetatik ateratzen diren eskaerak eta konpromesuak alkateari luzatzen zaizkio.
  • Udalforoa.
    Eskolen arteko foroan ateratako eskaerak eta konpromezuak alkateari luzatzein zaizkio udaletxeko pleno aretoan.
  • Arropa.
    Berohi proiektuarekion batera (Caritas eta Rezikleta), arropa eta zapata bilketa egiten dugu berrerabiltzeko.
  • Eskulan-lehiketa.
  • Gosari bat eskola osorako.
    Etxean egiten ditugu eskulanak familian, baldintza bakarrarekin: “birziklatutako materialaren bat izan behar du”
  • Hainbat irteera.
    Madariaga dorretxea, inguruko egonaldiak (Baratze edo Lurraska). Aresketamendi parkea, Gorbeia eta Urkilako parke naturalak, Ag 21.
  • IKASTURTE HONETAKO EKINTZA PLANA (PDF).

Albisteak:

31/05/2019

PLENO TXIKI

21/05/2019

KOMUNIKAZIO BIDEA

Santurtziko ikastetxeak elkartu gara Agenda 21eko proposamenak emateko. Bilera honetan idei batzuk eman ditugu planeta hobetzeko eta ikasleen plenoan argitaratzeko. Taldeak sortu ditugu eta talde bakoitzaren barruan gai bat aztertu dugu: emozioak, baikortasuna, kritika, arauak eta sormena.

20/05/2019

Santurtziko ingurumen lehiaketa

Hiru sari jaso ditugu:
1.saria 4.mailako neska batentzat
eta beste bi sari berezi
zorionak!!!

11/04/2019

Zuhaitz eguna

Pasaden 21a, osteguna, gure parke zentralean,Santurtziko ikastetxe guztien ordezkariak elkartu ginen zuhaitz eguna ospatzeko

28/03/2019

zuhaitz eguna

Gure eskolako AG21eko ordezkariok Udalak antolatutako landaketan parte hartu genuen Santurtziko parkean.

08/10/2018

AGENDA 21 SANTURTZI IRAUNKORRA ESKOLA ETA TOKIKO AG21 2018-19

Orain arte gure eskolan egindako proiektuak hauexek izan dira: birziklapena, ura, energia, klima aldaketa , mugikortasun iraunkorra, kontsumo jasangarria, biodibertsitatea ETA EKONOMIA ZIRKULARRA. Ikasturte honetan udaletxearekin batera SANTURTZI IRAUNKORRAgoa izango da gure gaia.
Aurten Udaletxean “ Plan de acción local” birpasatu nahi dute eskoletako laguntzarekin (aurrekoa 2008an egin zuten).