Estás en: Itsasoko Ama C.E.I.P. / Proyectos del Centro

Eskola 2.0

2.0 Eskola Proiektu helburuak

logo Eskola 2.0

• Ohiko ikasgelak ikasgela digitalak bilakatzea
  • Irakasleak IKT-dun gaitasunetan trebatzea
  • Ikasgeletako metodologia aldaketari  laguntzea
  • Eten digitala murriztea
  • Lan dinamikoa, partehartzailea, beste ikastetxeekin lankidetzan eta sarean sustatze.

Prestakuntza

Lehen Hezkuntzako 5. mailako tutoreek eta gela horietan sartzen diren Ingeles eta Pedagogia Terapeutikoko irakasle guztiek prestakuntza jasoko dute eskualdeka. Hiru mailatako prestakuntza planteatu da: oinarrizkoa, ertaina eta aurreratua. Horrela, prestatuko diren irakasle guztiek IKT gaietan duten trebetasun-mailara egokituko da. Berritzeguneetako aholkulariek prestakuntza hori ematen dihardute, ikastetxeek material informatikoa jaso baino lehenago. Irakasleak prestatzeko, gai teknikoak ez ezik alderdi metodologikoak ere oso kontuan hartu dira.

Garapena

Formakuntza jaso ondoren, Itsasoko Amak Eskolak bere sitea eta bloga sortu ditu. Gainera, 5. mailako Tutoreek haien siteak garatu dituzte, eta ikasleei gmail konta berri bat eta bakoitzari bloga bat ere garatu dizkiete.

Pasaden kurtsoan site berri bat sortu genuen , Munduki, ikasleek, bai klasean bai etxean, egin ditzaten lanak. Aurten jarraitu nahi dugu bloga horrekin, baian aurtengo arasoak dira.

• Eskola 2.0 irakasle arduruna ez daukagu murrizketagatik.
  • Irakasle ia guztiak berriak dira eta  nahiz eta berritzeguneko laguntza izan , kostatzen zaie  proiektua martxan jartzea.

Ebaluazioa

Irakasleak ikasleen bloga edo Munduki, lan egiteko sitea eskuragarri dauka. Honela, edozein momentutan, aholkatu, zuzendu edo informazio pasa ahal dizkie. Gelan eta ikasleak ordenagailu aurrean daudenean, irakasleak behatu ahal die zuzenean eta gidatu ahal die komeni den bidetik.

Ariketa asko, adibidez Tux Typing, gradatuta daude ikasleen habilaziaren arabera, errezenetatik zailagoetara: idazten ez dakienetatik oso arin idazten dutenetara.