Estás en: Itsasoko Ama C.E.I.P. / Proyectos del Centro

Ingelesa

HAUR HEZKUNTZA

Haur Hezkuntzako 2. Zikloan, Eusko Jaurlaritzak proposatutako Ingelesa Hizkuntzaren Ezarpen goiztiarrerako proiektuaren materiala erabiltzen da, taldearen ezaugarrietara eta beharretara egokituz

Ingeles hizkuntzaren ezarpen goiztiarrak Haur hezkuntzako 2. zikloan, etapa honetako xede eta helburu orokorretan oinarritzen da: "Haur Hezkuntzaren helburu nagusia zera da: haurren garapena bultzatzea ". Haur Hezkuntzaren DCB-ren arabera: "adin hauetan oso garrantzitsua da adierazpen forma anitzetako hastapena, ahozko hizkuntza bereziki ".

Beste hizkuntza batarekiko esperientziak haurraren errealitatearekiko etorkizuneko hautematea eta bere inguruneko esplorazio-sistema, erlazioko eta egoera berriko, bere onarpenekoa bere sozializazio-prozesuan positiboki eraginez .

LEHEN HEZKUNTZA

Lehen Hezkuntzako Lehenengo zikloan, haurraren ingurune hurbileneko lotuta dagoen hiztegia landuz hasten da, ahozko komunikazioari lehentasuna emanez.

Lehen Hezkuntzako 4., 5. eta 6 mailetan., ingeles arloa indartu egiten da asteko giza edo natur zientzietako saio bat emanez. Lan egiteko gaiak dagokion mailaren curriculumetik hartuta daude. Proiektu honen helburua zera da: ingeles hizkuntza dinamizatzea komunikazio hizkuntza bezala erabiliz.